2011/08/29

SAYA rindu tempat kerja saya!!



skemanye bunyi..
tp itu lah..
huhu ~~

bila kat sekolah @ karak.. bila time hujung minggu aku rasa nak blik..
mula lah aku x sabar nak blik
bila dah smpai umah..
mula lah rasa nak balik KARAK!!
ish2...

kalu dulu masa time belajar..
hidup aku bnyak dihabiskan kat SG petani..
sekarang dah keje..
aku masih mengamalkan cara hidup yg sama..
hidup aku bnyak di habiskan di KARAK...

di sana bnyak benda yg dilakukan..
mengenali cara hidup baru...
kalu aku rasa aku ada masalah..
aku meluangkan masa dengan budak2 di sana..
main2 badminton...

bab kata profile pic kau..
"PENGHIBUR HATI.. TAPI KADANG2 SAKIT HATI... TAPI TETAP SAYANG!!""
hehehe..

sekarang..aku rasa rindu plk kat sekolah..
biar xdek org pun kat sana..
hehhe..
tp tetap rindu..
hahahhahhaa ~~

rindu dgn suasana kat sana..
ragam2 budak2...
mcm2 feel..
tp kalu ada masalah kat sna..
susah hati jugak..
huhu ~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan