2011/08/31

saya berkarya lagi!!!!

yee...
sy x malu bila menjawa pertanyaan orang ramai...

Org rmi yg suka menyebok : kat makktab opsyen apa??
Saya :: pendidikan seni
Org rmi yg suka menyebok :: Seni je??
Saya :: ye lah.. sy opsyen PSV.. napa ada masalah????

hahahaha.. last tu dlm hati je..
lalalalaa ~~

memang org memandang sinis dan pelik bila mendapat jawapan bila di
tanya tentang opsye sy
so whatttt bro???
hehhe

aku opsyen seni
tp x bermakna seni itu lekeh
masa kat maktab
tuhan je tau
mcm mna aku nak lulus smpai boleh grad
ish2
payah beb
hehe

tp di sebalik aku beropsyen seni ni
ada cerita di sebaliknya
hanya classmate n tuan Mazlan aja yang tau
disebalik SENI ini..
yeah!!!

so aku berkarya lagi
ni masa nak menyambut kedatangan MSU dlm 1 program bersama SKS2

jadi apa lagi..
ni lah hasilnya...
jeng
jeng
jeng

^

^

^

^

^

^






n di bawah ni
pic yg aku suka
cuba tngok
ada orang menyorok di sebalik kawan2 dia
dasong dasong
macam2 gaya lah korang ni
hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan