2011/02/08

Di mata orang gembira, di mata sendiri aku je tau…



Ermmmm… 8 /2/2011

Izinkan aku mengeluh pnjang…. Huhhh ~~

Hari pertama aku melapor secara rasmi di sekolah ini .. x terlintas sebenarnya begini nasibku yang akan aku terima di sekolah ini…

Tapi aku xkan mnyesal dan xkan cuba untuk menyesal.. Cita-cita 10 thun lepas dan tempoh belajar 5thn setengah aku pegang sebagai azimat supaya menjadi panduan dan semangat untuk aku terus kekal hidup di sekolah ini.. Cuba untuk menjadi salah seorang guru yang berdedikasi… cuba untuk membuang perit kehidupan, perasaan yang sering hujan..






Aku cuba tenangkan hati, jiwa, fikiran , minda, perasaan, dan sebagainya untuk aku kuatkan semangat dan cuba memegang status perempuan kental dan cuba untuk tidak bermain dengan perasaan …. Tapi apa kan daya, aku hanya manusia biasa… Sedangkan lelaki x kan tahan, apatah lagi aku seorang perempuan.. yang hanya kasar luaran, tp hati ni, sering Hujan…

== rindu nak dengar lagu Hujan… tp xdek mood untuk bermain lagu2 di halwa telingaku ==

Mula2 Aku kuatkan semangat supaya aku boleh bersabar menerima takdir ini.. aku hanya mampu berfikir, maybe ada sekolah yang lebih teruk dari ini.. Ada kawan2 aku sebatch yang lebih sedih berbanding ini… huhuhu.. aku cuba menipu semua orang…

== tipulah orang wahai cikgu… hanya hati sendiri yang tau.. ==





Pabila di Tanya samada aku OK atau x dsini, semestinya lah aku Ok… tatkala itu, aku akan sentiasa berasa sedih.. Mungkin aku x JATUH CINTA lagi… mula2.. biasalah.. lama2 nnti pasti aku sngat selesa dgn keadaan ini…

Lepas ni mesti aku akan jatuh cinta pandang pertama pada sekolah ini….. jangan rsau, maybe ada kawan aku mendapat sekolah terbaik.. dan sekolah aku ni bukan sekolah yang terbaik,namun akan aku jadikan sekolah ini TERBAIK di mata umum….

Tadi kelas drjah 1… PSV… x tau nak suh buat apa.. sebb jadual baru dapat.. so suh budak2 ni lukis je lah… Tajuk ::lukis bentuk-bentuk GEOMETRI.. ermm…. Mula2 cam biasalah, set induksi bagai… pastu suh budak buat.. n aku pun buatlah jugak…

Hasilnya……

=

=

=

=

=

=

Tadaaaa……..




Tidik2 hitam tu mewakili perasaan suram aku sekarng.. pandai2 lah korang nak buat tafsirkan diri korang dengan makna tersurat dan tersirat itu… huhuhu..

Tadi cik Ain call lps hbis kls tdi tu lah… bila angkat je call, aku pun cover lah.. buat2 semua nya ok… dia pun dapat sek cam aku gak.. tp rupanya sama jer.. dia dah semalaman berendam air mata.. aku boleh tahan lagi…. Xdek lah pulak nak nangis semalam.. hanya buat cool je… Semua berpura2 ok.. tp bila dah start citer kat dia keadaan aku kat sni.. apa lagi…. (dalam hati ada taman lah.. ) huhu ~~

** thanks kepada mereka yang sudi mesej2 n call2 aku waktu hati otak aku sedih bercampur blur giler… yg tnyakan khabar aku, yg nak tau aku sek mna, cm ner.. walaupun aku tau, korang xkan dapat rasa apa yang aku rasa.. ; )

***gambar x dpt nak msukkan dulu..sebab mls nak turun bukit.. klu nak naik bukit baru leh on9..ni lupa bwk charger.so x leh transfer gmbar..huhu... ***

Tiada ulasan:

Catat Ulasan