2011/02/06

Sebelum melapor diri..




Uiisshh.. perasaan jadi x tentu hala...
Harini kene lapor diri, ambik surat perlantikan, dngar taklimat n terus pg sekolah....
huhu... sepatutnya aku kene rsa gembira, cbb dh lama nntikan saat2 ni.. tp takottlah plk.. huhu
neves2....

huhu... x dapat digambarkan mcm mna.. esok kene kumpul pukul 8.oo pagi.. sekarang pukul 1230 tngh malam..
ermm.. ada baper jam je lagi...
hehhehehe

ada ke geng yang akan dapat sekali sekolah dgn aku ni...
eeerrmmm, dah terang2 budak IPSAH hanya ada MAY n CHU je..
memang dri dulu pahang xdek dlm senarai IPSAH..
so, esok kene pandai2 lah bawak negeri ke tempat orng.. huhuhu


rsaunye...

kat mna sekolah aku??
kat mna nk duk umah nnti???
mana tempat nak menyewa??
uamh tu dekat x dgn sekolah ???
mcm mna kawasan sekolah ??
mcm mna student aku ???



harap esok bila dah dapat tau sekolah mna n dah pegi daftar.... boleh lah aku on9 mcm biasa...
hehe....


smile always...
Cikgu SAIDA sedia berkhidmat...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan