2011/02/25

HARI SUKAN tahunan sekolah saya~~


24hb 2 . 2011 bersamaan hari KHAMIS
bermulalah sukan tahunan untuk sekolah saya...
hhaha

JAWATAN : guru untuk umah BIRU..
kebetulan warna feveret...
pengatur cara bahagian hadiah murid..




Umah MERAH


Umah Kuning..


Umah Biru ~~~


Umah Hijau ....


walaupun umah biru kalah.. huhuhu
tapi bagi acara perbarisan kami JUARA...
huhu...
eksosori semuanya barang ekonomi.. jimat2..
usaha ckgu jahit line seluar..
semua menampakkan hasilnya..
hahhaa ~~~
maskot doremon.. sngat comey.. (^-^)
haha..
adik dawis - tahun 2 yang pakai...



hadiah pusingan dan trofi pusingan untuk juara perbarisan.. hehhehhehe
apa yang penting.. BIRU juara...


inilah gambar turutan pemenang bagi carta pemenang umah sukan..
KUNING..
HIJAU..
MERAH...


dan akhir sekali BIRU...
huhu..
xper2.. cuba lagi.. huahuahuahua..



pic2 x sempat nak snap banyak.. sebab time sukan ni aku sngat BZ..
bukan senang rupanya tugas yang diberikan..
menyebabkan aku kene berlari2 mncari pemenng..
tatkala murid yang xseuka duduk diam,
dan x paham bila di beri arahan..
haaaha..
mujur ada ckgu2 lain yang membantu,...
maka masalah dapat di atasi...
ermm.. mula2 agak kelam kabut jugak..
GB dan jeling2..
aku terpaksa buat muka x bersalah ...
ahhahhahhaa...

Seperti biasa... aku yang single ni terpaksa menyempurnakan
acara pertandingan 4X50 m yang diadakan untuk bertanding dengan ibu bapa..
jadi aku salah seorang wakil sekolah bersama 3 cikgu2 yang lain, yang terpaksa berlari...
hahhahaa...

akhrinya... kontigen sekolah menang...
apa lagi...
hip hip hoooray lah..
huahuahuahua...

sangat2 best dapat menyertai hari sukan sekolah ini...
saya gembira..
(senyum lebar dengan muka yang burn)
huhuhu


** sampai hari ni kaki peha betis still sakit sebab berlari..
hahaha..
nampak sngat dah lama x sukan...
huhu ~~












2 ulasan:

  1. erk....nape misz x suruh murid2 rakam gambar misz tengah lari2...akekeke

    BalasPadam
  2. hHahaa.. malu kot lari2 nih... hahaha ~~

    BalasPadam