2011/02/08

Masanya sudah tiba….

huhu 7/2/2011

Bangun awal giler.. maklumlah excaited giler nak terima nama sekolah..

Padahal aku dah ada kemungkinan dah sekolah kat situ.. Start pukul 8 00 pagi n hbis pukul 1.00.. pergh…. Lama giler taklimat.. memang JPN pahang bersemangat giler dalam penempatan posting guru baru terutama bagi PISMP.. huhu..

So tunggu je lah.. siap panggil nama sorang2 lagi, naik pentas.. macam

ala2 konvo pulak rsanya… berdebar tu memang tahap gaban lah.. haha.. siap aku tkot, kalu tercabut kasut.. maklumlah kasut baru.. takut jugak kan kalu tercicir ke apa.. haha.. tp ok je naik pentas… ambik surat posting dari pengarah pelajaran Pahang.. En Mazlan..

Bila bukak je surat tu,… memang neves giler… tangan dah geletar .. huhu.. dan akhirnya… sekolah tu lah… yg digemburkan sebelum ini… PKHEM yang datang ambik aku…. Dia hnya terangkan

lah keadaan seklah, dan di mna aku nak tinggl.. mklumlah.. situ bukan ada perumahan.. yg adapun jauh giler.. so buat sementara aku tumpang bilik warden…

Terima je lah yek… sampai satu masa aku Tanya semua yang tinggal kat situ, mana kiblat, sume nye x tau.. ermm.. solat je lah.. nk buat mcm mna.. Allah tu maha memahami… ada je orng islam, tp diorng x stay kat sini.. semua dah berkeluarga, balik umah masing2.. dan aku lah wanita Melayu terakhir di sini… hahhahha.. lawak giler dgn tittle yg diberikan.. huhu…..

Gurau2 buat aku suka.. buat aku senyum, supaya hilang rsa sedih aku.. hahhahaah….

== masalah utama sekarang bila aku nak buat medical chek u

p, nak g mahkamah buat akuan sumpah..==

Ermmm….

Pukul 5 lebih sampai.. makan2 tumpang makanan bdak asrama, cbb xdek kedai kat sini… kedai mknn melayu xdek.. yg ada jauh, kedai cina bnyaklah.. “bak ku teh” bersepahlah.. huhu

Pas makan, duk sembang2 dgn warden, merangkak cikgu kat cni.. ada plk budak kene gigit tebuan.. ermm.. buas btol.. last skli, try bukak laptop , nak main internet.. sngat kecewa.. x dpt line…

Huahuahuahua…

Putus sudah kawan fb aku.. huhu.. sngat rindukan sem

ua kawan2 MAJ..hahaa.. agak2 korang rindu aku x?? adik emang, huda,ayu, Koala, Gorilla, Gohan, Ira, Leo , sky, ad, mcm2 lah… n semua geng superhero.. haha.. (RINDU NAK KOMEN JDI ADMIN..AHAKS~`)



= hey budak baca blog aku ni.. kim slam kat diorang k….

== perasan.. ntah2 diorang xperasan aku kot.. huahuahu

ahua.. ==

Tiada ulasan:

Catat Ulasan