2011/02/22

TUTORIAL senamrobik @ tarian POM2..

jom semua kita saksikan latihan tarian senamrobik dan Tarian pom2...
yang dilaksanakan pada waktu malam...
hahhaa...

video ni diambil semasa latihan malam...
nak ambik gak video sebab kalu nak tunggu HARI sukan yang sebenar,
confom lah xleh nak take video...
huhu ~~

bukan aku yang ajar..
aku tukang tngok dari belakang je...
ada cikgu yang hebat yang ngajar
senamrobik
Tarian Pom2
pelbagai jenis tarian lah...
hehe..

maybe suatu hari nnti aku plk yeng kene didik diorng ni..
sekarang ni cikgu2 cni suh aku tngok je dulu..
nnti lama2 baru aku plk yg take over..
tp kalu diikutkan hati, xper pun xpe...
lagi suka jadi pemerhati!!!




Sekian.. pic + vieo yang senget benget..
esok nak g bawak kamera ke padang
nak snap latihan perbarisan..
time SUkan betul2..
konfom BZ nye.. huhu

Sekian dari sy dari KARAK!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan