2011/02/09

ermmm.....

hihi...
hari ni maybe lah lebih baik dri semalam...
tp tetap rsa sedih tu, tetap ada dlm jiwa...

tadi aku saja lah nak borak dgn kakak yang tinggal di umah guru tu..ermm.. nmpaknya lama lagi dia nak pndah.. hujung bulan ni dia pndah... ermm.. lama lah plk..

SAYA nak duk situ kak.. plessss... cepatlah pndah umah baru akk...sy nak duk situ pulak.... huahuahua... (ayat dalam hati)

Nmapk gaya nye tunggu akhir bulan lah ni.. baru boleh duk uamh.. bila dh duk umah, boleh masak2..bebas nak buat apa... dh lah umah guru tu 3 blik.. aku duk sorang.. lntaklah.. asal hati aku hepy sikit dri sekarang nih.. nak mkn pun , gaya mcm orang yg sngat kasihan..nak tumpang2 orang.... huahuahua

So.. aku pun apa lagi.. bukak hp.. tngok kelender.. ada dlm 18 hari lagi nak akhir bulan Feb.. huhhhhh.. lamanya.....





hari ni jadual cm biasa.. yg teruk cbb kene study SAINS n BI.. aku kene ajar sains.. BI plak msa kls mlm...
kene jdi coach BADMINTON n BOLA JARING.. huhu ~~~ boleh ker aku main n ajar buadak2 nia.. hahhahaha
Lagi 1, dengar nma aku jdi KETUA PANATIA kajian TEMPATAN... huahuahu....


**duk sni x berkembang lah otak..asyik sedih2, cm ne nak pkir.. huhu ..**

Tiada ulasan:

Catat Ulasan