2011/02/16

KEHIDUPAN BERMULA kini, pasti dan selamanya....

Kini bermula kehiupan aku sebagai seorang guru..
Dah lama sebenarnya...

Semasa menerima watikah - surat perlantikan di BTP Kuantan...
7hb FEBRUARI menjadi saksi....


kali pertama datang sebagai seorang guru di KARAK!!!!


Sungai di depan kawasan sekolah.....
erkkk.. boleh mandi ker?? hahaaa
tp kecik je.. ada titi sbg penghubung !!

BUKU RPH kini milik aku..





Untuk kali pertamanya aku post pic2 di KARAK...
hehe.. mintak permision yek nak post pic2 ni...
hahhahha...
Terutama pada mereka2 yang ada mukanya di sini...
huhu ~~~
Anak2 murid aku kini, dan selamanya...
Hai semua... belajar elok2 tau...
akan aku jadikan korang CINTA PERTAMA SEJATI aku...
maklumlah... korang anak didik aku 1st Posting...
(tapi, bila pulak aku nak mendapat CINTA SEJATI aku... huhu )
wink2...
(erkk.. sempat lagi.. boooooooo... )

Ermm.... amacam hajat nak jdi guru disiplin...
agak2 boleh jadi x?? hahaa... apa2 pun aku tetap akan jadi cikgu garang
kalu kamu semua x reti bahasa n malas nak buat kerja....
ada paham?????? huhu..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan