2011/02/22

TERAPI yang sngat baik...

hahaha...

Minggu ke7 ke ke 8 persekolahan...
adalah Minggu berada di Padang..
di tengah2 padang yang panas terik...
aummmm...
hahhaha...

maka itu adalah terapi yang paling baik untuk kulit aku nih..
huhuhu ~~

sangat2 terpaksa berada di tengah padang...
macm tdi, terpaksa mnjaga dan mengambil markah untuk acara lompat tinggi...
maka, lompat tinggi pun memang ditakdirkan berada di tengah2 padang...
bukan mcm lompat jauh atau lontar peluru..
di bawah pokok pokok yang sangat rendang...
sambil boleh berehat di atas kerusi..

hehe.. tp aku sngat enjoy tatkala menjaga acara lompat tinggi itu..
murah rezeki dapat air nescaffe free...
feveret air tu...
hehhehee...

Pada acara betul Khamis ni, aku akan jadi pengantar utk hadiah..
maybe aku dipilih kerana keaktifan aku, yang membuatkan aku terpaksa berlari ke sana ke sini,
ke situ, ke sinun untuk mencari pemenang setiap kategori acara sukan nnti...
hahhahaa...

aktif2..
i kan minor PJK.. mesti lah kene aktif.. hhuhu

Maka x dapatlah di nafikan, bagaimna agaknye keburnan kulit bila di jemur kan....
huhu ~~

Agak2 macam mna...
hahaha..
lu pikirlah sendiri...

esk bersedia utk acara perbarisan pulak...
sebenarnye, pic2 takut nak di snap.. sebab x tau smada orng sini suka kene ambik gambar ke x..
huhuhu...
kalu aku ambik pun,aku ambik guna hp..
hehhee..

masa kecik aku sokmo dapat warna hijau...
hahahhaa..
kan teletubies ni ada 4 awatak..
cukup utk 4 orng adik beradik aku ni..
hehee







Tiada ulasan:

Catat Ulasan