2011/02/12

Mood - Jiwang

x semestinya JIWANG itu CINTA...
x semestinya CINTA itu JIWANG...


Ermmmm...
Boleh x kalu aku nak bermood jiwang....
dah lama rsanya xdek perasaan jiwang2 nih..
hahahah...
maklumlah..
tp hari ni, tetiba timbul pulak mood tu..
walaupun sebenarnya, jauh kat sudut hati ni x suka layan perasaan jiwang2 nih...
lebih suka single dan bebas nak kawan dgn sapa..

(erkk.. bukan lah playgirl)...

kat mana lah "orang tu" sekarang berada...
jangan gopoh mencari pasangan.. sebab, bagi aku, jodoh tu pasti ada..
biar penah kecewa sekali, tp xper.. semua tu pengajaran.. heee....

tp sekarang ni aku tengah rindu kat sapa yek??

en a?
en b?
en c?
en d?

(hahhaa.. giler punya orng..)

(kalu orng tu nak mesej, mesej lah... kalu nak call, call lah.... kalu nak komen, komen lah.. sy reti tunggu je, sbb sy takot....nnti sy
pulak yg over, n orng lain pulak salah paham..)


*** teringat dulu, mntang2 status aku single, aku komen kat wall bf dia, terus dia nak melenting...
hellllooooo kak...,
bf awak tu member sy..
xkan nak komen pun xleh.. huhhh..
mcm lah aku nak sngat kat dia.. komen n like pun salah ker....
psyko...
sbb tu aku mls nak komen over2.. kang org salah phm.. huhu..
lalalllaala ~~~~








dah lah.. baik layan RPH...
concentrate kat sekolah.. supaya boleh berjiwang dgn sekolah...
huahuahua


Tiada ulasan:

Catat Ulasan